søndag 23. september 2007

Nå som Eirik "sol" har gitt meg et realt spark i baken, tenkte jeg at det var på tide å skrive litt på bloggen min. I dag hadde Hald ansvaret for gudstjenesten i Mandal kirke. og det gikk knall bra. Det er fantastisk å jobbe sammen med så mange flott og kreative mennesker. Det er skikkelig trist å tenke på at dette er siste uka på Hald før vi alle reiser hvert til vårt i 7 månder. Gleder meg masse til å komme til Peru og Bolivia, men skulle ønske jeg kunne pakka alle med meg i kofferten. Nå har vi akkurat fått en presentasjon av Thailand, vi fikk kle oss i thailanske klær, lære å snakke litt thai også dansa vi sånn som de gjør i Thailand, i thailandske klær seivfølgelig, håper ingen så oss, det var knall gøy. Å nå må vi vente helt til våren før vi kan gjøre det igjen, og det er skikkelig trist å tenke på. Men nå må jeg runde av får denne gang, jeg har nemlig kjøkkentjeneste, noe jeg ikke kommer til å savne så veldig mye..

Ingen kommentarer: